• Gratis levering via je opticien
  • Meer dan 80 winkels in Nederland
  • Grootste aanbod contactlenzen

Bestellingen & leveringen

Plaats je graag een bestelling bij ons of wil je graag eerst wat meer info? Vind hieronder alles over onze bestellingen en leveringen.

Bestellingen

Het plaatsen van een bestelling 

Om een bestelling te plaatsen neem je de volgende stappen: 
Selecteer je gewenste contactlenzen, vloeistoffen of andere oogzorgproducten op onze website. Vul je lensgegevens (zoals sterkte) in. Plaats ze in je winkelmandje. Als je alle gewenste producten in je winkelmandje hebt gestopt, ga je naar het besteloverzicht. Vul je adresgegevens en betaalgegevens in op het bestelformulier en reken af. 
Na het invullen van je gegevens, kun je afrekenen en worden de producten direct uit voorraad geleverd of bij de leverancier besteld.

Leveringen

Levertijd


De levertijd is per product verschillend en staat vermeld bij ieder product. De levertijd hangt af van de beschikbaarheid bij de leverancier, de voorraad in de winkel en de stock bij LensOnline. Indien je dringend contactlenzen nodig hebt, kun je rechtstreeks bij de opticien een bestelling plaatsen in de winkel en je lenzen meteen meenemen naar huis (indien voorradig in de winkel). 

Jouw bestelling volgen

Op het moment dat je bestelling wordt verzonden vanuit het distributiecentrum komt er in je ‘LensOnlineprofiel’ bij de bestelling ‘Verzonden’ te staan. Je ontvangt dan ook per e-mail een verzendbevestiging van ons met een Track & Trace-link zodat je jouw bestelling online kan volgen op de website van bpost. 

Plaats van levering

  • Thuis of op het werk 
  • in een LensOnline-filiaal (gratis verzending) 
  • in een bpost-PostPunt 
  • in een bpost-Pakjesautomaat 

Onze koerierdiensten

  • België: Bpost 
  • Nederland: PostNL 
  • Frankrijk: Colissimo en mondial relay 
  • Duitsland: DPD 
  • Luxemburg: DPD